Kémény Kft.

minden, ami kémény

Felügyeleti szervek, panaszkezelés

A kéményseprő-ipari tevékenységről szóló 2015. évi CCXI. törvény 5. § (11) alapján az ingatlan tulajdonosa vagy használója a hatósági eljárásokat megelőzően köteles panaszával - igazolható módon - a kéményseprő-ipari szolgáltatóhoz fordulni.

Szolgáltatással kapcsolatos panaszok kezelése
Minden, a kéményseprő-ipari szolgáltatást érintő panasz Fgytv. -nek és a BM rendeletnek megfelelő kezelése beleértve különös tekintettel a tevékenység végzésével és a számlázással kapcsolatos panaszokat.

Ügyfélkérések kezelése
Minden olyan ügyfélmegkeresés kezelése, amely a szolgáltatással kapcsolatos kérést fogalmaz meg különös tekintettel a szolgáltatás időpontjának módosítására, valamint a méltányossági kérelmekre.

A Szolgáltató a panaszkezelés során mind a határidők tekintetében, mind a válasz formája tekintetében a Fgytv. és a BM rend. előírásai szerint jár el. A panasz beérkezésének dátuma minden, írásban küldött vagy jegyzőkönyvben rögzített panasz esetén az a nap, amely napon a panasz a Szolgáltató iratkezelési szabályzata szerint iktatásra került. A válaszadás alapesetben olyan írásos formában történik, amilyen formában a panasz a Szolgáltatóhoz beérkezett feltételezve azt, hogy az Ügyfél rendelkezik az adott csatornához való hozzáféréssel. A Szolgáltató ugyanakkor dönthet úgy, hogy adott esetben a válaszát több csatornán keresztül is eljuttatja az Ügyfélhez, vagy úgy, hogy azt csak postai úton küldi meg.

Telefonon tett panaszbejelentés
A Szolgáltató a Fgytv. és a BM rend. előírásainak megfelelően, telefonos ügyfélszolgálatot működtet. Félfogadási időben a telefonos ügyfélszolgálat munkatársai törekednek az Ügyfél teljes körű tájékoztatására, kérdései megválaszolására. Amennyiben az Ügyfél nem elégedett a telefonos ügyfélszolgálati munkatárs által adott válasszal, úgy jegyzőkönyvben rögzítésre kerül az Ügyfél panasza, amellyel kapcsolatban ezt követően az írásban tett panaszbejelentés szerint jár el a Szolgáltató.

Írásban (elektronikus üzenet, postai levél,) tett panaszbejelentés
A Szolgáltatóhoz írásban forduló Ügyfelek panaszát a Szolgáltató hatályos iratkezelési szabályzatának megfelelően kezeli. A megkeresés beérkezési napjának annak iktatási napja számít. A Szolgáltató az írásbeli ügyfélmegkereséseket 30 napon belül válaszolja meg.

Jogorvoslat, békéltető testület
A panaszra adott írásos válaszban minden esetben feltüntetésre kerülnek azon szervezetek, testületek, amelyekhez az érintett Ügyfél fordulhat abban az esetben, ha a panaszára adott választ nem tartja kielégítőnek.

Ezen szervezetek, testületek a következők:

Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság, mint felettes hatóság
1149 Budapest, Mogyoródi u. 43.
Postacím: 1903 Budapest, Pf.: 314.
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap: pest.katasztrofavedelem.hu
Ügyfélszolgálat 06-1/ 469-4105

Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Hatósági Osztály
Cím: 1088. Budapest, József krt. 6.
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: (1) 459-4843

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület (Pest Megyei Békéltető Testület)
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: (+36-1) 792-7881

Egyéb:

Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság (1149 Budapest, Mogyoródi u. 43.), mint felettes hatóság

Pest Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály (1088. Budapest, József krt. 6.)

Pest megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület (1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.).

Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság (1081 Budapest, Dologház u. 1.), mint felettes hatóság

Budapest Főváros Kormányhivatala (1056 Budapest, Váci utca 62-64)

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (1016 Budapest, Krisztina krt. 99)

Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.)

Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség (1052 Budapest, Városház u. 7.)

Fejér Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság (8000 Székesfehérvár, Szent Flórián körút 2., mint felettes hatóság.

Fejér Megyei Kormányhivatal (8000 Székesfehérvár, Szent István tér 8.)

Fejér Megyei Békéltető Testület (8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.)

Fejér Megyei Fogyasztóvédelmi Osztály (8000 Székesfehérvár, Mátyás király krt. 6.)

Ügyfélszolgálati csatornák
A Szolgáltató a megkeresés módja szerint az alábbi csatornákon beérkező ügyfélmegkereséseket tekinti ügyfélmegkeresésnek:
Telefonos megkeresés: 06 (30) 3110660
Postai levél útján történő megkeresés: 2336 Dunavarsány, Csermely köz 1.
Elektronikus levél útján történő megkeresés: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Elektronikus megkeresés: www.kemenykft.hu oldal megrendelő modulján keresztül
Telefonos ügyfélfogadási idő 06 (30) 3110660
Hétfő: 08.00 – 20.00 óra között,
Kedd - Péntek: 08.00 – 14.00 óra között