Kémény Kft.

minden, ami kémény

Felügyeleti szervek, panaszkezelés

A kéményseprő-ipari tevékenységről szóló 2015. évi CCXI. törvény 5. § (11) alapján az ingatlan tulajdonosa vagy használója a hatósági eljárásokat megelőzően köteles panaszával - igazolható módon - a kéményseprő-ipari szolgáltatóhoz fordulni.

Szolgáltatással kapcsolatos panaszok kezelése
Minden, a kéményseprő-ipari szolgáltatást érintő panasz Fgytv. -nek és a BM rendeletnek megfelelő kezelése beleértve különös tekintettel a tevékenység végzésével és a számlázással kapcsolatos panaszokat.

Ügyfélkérések kezelése
Minden olyan ügyfélmegkeresés kezelése, amely a szolgáltatással kapcsolatos kérést fogalmaz meg különös tekintettel a szolgáltatás időpontjának módosítására, valamint a méltányossági kérelmekre.

A Szolgáltató a panaszkezelés során mind a határidők tekintetében, mind a válasz formája tekintetében a Fgytv. és a BM rend. előírásai szerint jár el. A panasz beérkezésének dátuma minden, írásban küldött vagy jegyzőkönyvben rögzített panasz esetén az a nap, amely napon a panasz a Szolgáltató iratkezelési szabályzata szerint iktatásra került. A válaszadás alapesetben olyan írásos formában történik, amilyen formában a panasz a Szolgáltatóhoz beérkezett feltételezve azt, hogy az Ügyfél rendelkezik az adott csatornához való hozzáféréssel. A Szolgáltató ugyanakkor dönthet úgy, hogy adott esetben a válaszát több csatornán keresztül is eljuttatja az Ügyfélhez, vagy úgy, hogy azt csak postai úton küldi meg.

Telefonon tett panaszbejelentés
A Szolgáltató a Fgytv. és a BM rend. előírásainak megfelelően, telefonos ügyfélszolgálatot működtet. Félfogadási időben a telefonos ügyfélszolgálat munkatársai törekednek az Ügyfél teljes körű tájékoztatására, kérdései megválaszolására. Amennyiben az Ügyfél nem elégedett a telefonos ügyfélszolgálati munkatárs által adott válasszal, úgy jegyzőkönyvben rögzítésre kerül az Ügyfél panasza, amellyel kapcsolatban ezt követően az írásban tett panaszbejelentés szerint jár el a Szolgáltató.

Írásban (elektronikus üzenet, postai levél,) tett panaszbejelentés
A Szolgáltatóhoz írásban forduló Ügyfelek panaszát a Szolgáltató hatályos iratkezelési szabályzatának megfelelően kezeli. A megkeresés beérkezési napjának annak iktatási napja számít. A Szolgáltató az írásbeli ügyfélmegkereséseket 30 napon belül válaszolja meg.

Jogorvoslat, békéltető testület

A panaszra adott írásos válaszban minden esetben feltüntetésre kerülnek azon szervezetek, testületek, amelyekhez az érintett Ügyfél fordulhat abban az esetben, ha a panaszára adott választ nem tartja kielégítőnek.
Ezen szervezetek, testületek a következők:

Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság, mint felettes hatóság
1149 Budapest, Mogyoródi u. 43.
Postacím: 1903 Budapest, Pf.: 314.
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap: pest.katasztrofavedelem.hu
Ügyfélszolgálat 06-1/ 469-4105

Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Hatósági Osztály
Cím: 1088. Budapest, József krt. 6.
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: (1) 459-4843

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület (Pest Megyei Békéltető Testület)
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
E-mail cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: (+36-1) 792-7881

Ügyfélszolgálati csatornák
A Szolgáltató a megkeresés módja szerint az alábbi csatornákon beérkező ügyfélmegkereséseket tekinti ügyfélmegkeresésnek:
Telefonos megkeresés: 06 (30) 3110660
Postai levél útján történő megkeresés: 2336 Dunavarsány, Csermely köz 1.
Elektronikus levél útján történő megkeresés: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.">Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Elektronikus megkeresés: www.kemenykft.hu oldal megrendelő modulján keresztül
Telefonos ügyfélfogadási idő 06 (30) 3110660
Hétfő: 08.00 – 20.00 óra között,
Kedd - Péntek: 08.00 – 14.00 óra között